Vanilla Spring Cupcakes / Cupcakes de primavara cu vanilie


Salutare tuturor :)

Am facut o mare pauza de la ultima postare din motive care au tinut de aparatura cu care lucram in bucatarie. Prietenia cu vechiul cuptor (pe gaz) s-a incheiat tragic, dupa ce mi-a ruinat mai multe prajituri si torturi.
Acum am reusit in sfarsit sa imi instalez dragul meu cuptor electric si nu mai vreau sa ne despartim niciodata. :)

De cand n-am mai scris, am mai testat totusi ceva retete pe care abia astept sa vi le impartasesc. Mai greu de decis este cu care din ele sa incep.


Azi o sa va dau una super simpla si rapida pe care am de dimineata in mare graba. In maxim 1h-1h30' sunteti gata si va puteti prezenta cu niste cupcakes aratoase si delicioase.





Ingrediente aluat pentru cupcakes (12 buc) 

115g unt
115g zahar
2 buc oua
115g faina
1 lingurita praf de copt
1/4 lingurita sare
1 lingurita extract de vanilie
2 linguri (30ml) lapte

Ingrediente glazura de zahar/ sugar icing

1 buc albus ou
aprox.70g zahar pudra
1-1,5 lingurita zeama de lamaie
coloranti alimentari galben si verde


Preparare CUPCAKES
Preincalziti cuptorul la 180C (350F, Gas 4) si puneti hartia de cupcakes in formele de briose.

1. Frecati untul pana devine pufos si se deschide la culoare. Adaugati apoi zaharul si frecati in continuare la viteza medie pana cand este bine incorporat. 


Nu faceti ca mine. Azi parca am fost un super incepator. M-am apucat sa frec untul direct cu zaharul, inainte sa il fac fluffy si deschis la culoare. Am frecat la unt si zahar de mi-au sarit capacele. Mi-am zis ca totul este pierdut, dar am continuat pana la pasul 3 si cand am vazut ca totusi, compozitia devine moale si frumoasa, m-am mai calmat :). 


2. Adaugati ouale, pe rand. Amestecati incet pana cand este incorporat primul, apoi dati pe viteza medie pana cand e totul omogen. Faceti la fel si cu al doilea ou.

3. Adaugati faina, eventual in doua etape, amestecati si dupa ce vedeti ca s-a incorporat toata, adaugati extractul de vanilie si laptele. Continuati sa amestecati pana ce aveti un aluat omogen si cremos.


4. Puneti cate o lingura de amestec in fiecare hartie. Dati la cuptor pentru 15-16 min (verificati cu scobitoarea la final). Scoateti-le si lasati-le in forme 1-2 minute. Apoi le transferati pe un gratar sa se raceasca complet.


Preparare glazura de zahar/ sugar icing
1. Bateti albusul adaugand treptat zaharul pdra. Puteti pune mai mult sau mai putin zahar pudra in functie de cat de groasa vreti sa fie compozitia la final. Mie imi place un pic curgatoare ca sa o pot manipula. La final adaugati zeama de lamaie pentru a-i dat glazurii luciu.

2. Impartiti glazura in 2 parti si adaugati cele doua culori. Eu nu am avut verde, dar am avut  albastru si l-am amestecat cu glaben ca sa imi iasa verde. 


3. Decorati dupa propria fantezie si i
maginatie... :)

Pofta buna!


Cu drag,

DeDulce


0 comentarii:

Post a Comment