Tort cu fondant - Om de zapada 2013

Oh da, oh da, oh da. Am facut in sfarsit un tort cu fondant (pasta de zahar).
Dupa vreo 2 incercari esuate de a face o pasta utilizabila, a treia oara mi-a iesit. Iuhuuu :)

Blat -  tort de ciocolata vegetarian
Crema de branza cu zmeura - inventie proprie. 
Sper sa si tina pana il mancam :)


Reteta de tort o sa o postez mai incolo pentru ca acum ma grabesc la serbarea Maiei. E prima ei serbare de gradi si abia astept sa o vad :) Nu mai pun la socoteala faptul ca am aflat azi dimineata ca parintii trebuiau sa aduca costumul de INGERAS. Asa ca mi-am zis unde naiba gasesc eu costum in cateva ore. Am mesterit unul cat de cat acceptabil. Am gasit niste aripi de fluture la piata si restul e handmade. O sa pun si niste poze cu ea imbracata cand va scriu si reteta de tort. 


Pana atunci delectati-va cu tortul meu drag si scump. Nu-i perfect, dar fiind primul imi permit cateva erori de prelucrare.










Cu drag,
Dora De Dulce


0 comentarii:

Post a Comment